Issste-nem

Mai napi “gyönyöröm”. Helyszín: Blaha. Időpont: valamikor délután. Díszletek: 1 db nagyon gagyi kereszt két deszkából, rá A4-es lapok ragasztva, amelyeken ezek a feliratok szerepelnek kb.: Halál, Bűn, Bűnös, Vér, Áldozat, Halál… – ja, ez már volt, de ott is.JesusChristSuperstar

Egy fiatal srác buherál valamit a hangrendszerrel, mert Isten nem adott neki elég erőt, hogy túlkiabálja a közönyösen, rezignáltan közlekedő biorobotokat. Sikerrel jár, majd kellő hangerővel beleszól a mikrofonba:

– Naszóval Testvéreim, akkor Isten…

Mi a jó büdös élet van?! Odafordulok. Hát az Isten ahhoz se adott neki elég erőt, hogy állva hírdesse az ígét. Egy műanyag hűtőládán ücsörgött és onnan olvasta fel monoton hangján a Bibliát. Nem lennék meglepve, ha a dobozban lett volna egy kis Isteni nedű… 😉

Ahogy a többiek, én is bekapcsoltam a biorobot üzemmódot és megpróbáltam ignorálni “az üzenetet”. De csak nem ment. Közben a fiatalember már elkezdte magyarázni a Bibliából felolvasott részt, amiből nekem csak ennyi jött le:

– Most van itt az ideje Testvéreim, hogy megbánjátok a Bűneiteket, Isten most megbocsát nektek…

Már megint. Mi a jó büdös élet van?! Te hol a faszomban voltál eddig? ! Krisztus óta Isten minden nap megbocsát te fasz!

Mégis mit vár? Unott hangon, fapofával, a sörei fölött ücsörögve, majd pont meghallgatja az agyatlan tömeg? Bár szerintem jobb is, hogy nem hallották meg.

Nem vagyok ateista. Ezt a legtöbben tudják rólam. De kurvára szükségtelennek tartom az egyházakat és minden ilyen társulást. Követelnek, félreértelmeznek és felhatalmazzák magukat Isten nevében mindenre. Nekem nincs szükségem arra, hogy valaki, vagy valami közvetítsen köztem és Közte.

Kell ez nekem? Engem miért nem kérdez meg senki, hogy érdekel-e? Buzi-e vagy? Nesztek!

Reklámok
Published in: on 2009., június 19. at 20:22  Hozzászólás  

Vélemény, hozzászólás?

